Wij zoeken naar wat ons verbindt en trachten weg te nemen wat ons scheidt.
Inga was eigenaar van het bedrijf Autonomica. Per 1 januari j.l. ging ze met pensioen en nam Theo Koster haar werkzaamheden over.
Ze gaf lezingen over autonomie.
Ze gaf lezingen bij het Sprekers Trefpunt
En ze schreef boeken, zoals “Kraak je Eigen Kramp”